Het is zover, het nieuwe Humanvalue-logo is een feit!
Met een grote glimlach op m’n gezicht kan ik meedelen dat het nieuwe Humanvalue-logo er is. En wat ben ik er blij mee! Zoals ik al eerder schreef, is het tijd voor een nieuwe frisse look. Dus ging ik aan de slag met Laura voor een nieuwe website, die al een heel eind op weg is. De puntjes op de ‘i’, zoals bijvoorbeeld een mooie foto voor de homepage volgen snel.
Het nieuwe logo was met dank aan vormgever Cindy (thanks voor de tip Laura) snel geregeld. Op basis van mijn wensen en omschrijvingen ging ze aan de slag en stuurde ze al snel de eerste voorstellen mijn kant op. H?t logo zat er nog niet tussen. Dat zou ook te mooi zijn om waar te zijn. Met de nodige aanvullende wensen en aanwijzingen ging Cindy weer aan de slag. En zo gingen we vlot door tot er nog twee logo?s, in verschillende uitvoeringen, over waren. Ondertussen vroeg ik verschillende mensen naar hun mening om te polsen of deze overeen kwamen met mijn voorkeur(en) en uiteindelijk is deze het dus geworden.
In het nieuwe logo is het Humanvalue-paars behouden gebleven, hoewel er een iets warmere tint is gebruikt. Er is gekozen voor een strak (zakelijk) lettertype. En de vingerafdruk die de persoonlijke aanpak van Humanvalue benadrukt, zorgt voor een herkenbaar beeld. Overigens, kun je het logo ook in contra-kleurstelling tegenkomen. Dan zijn de vingerafdruk en ?Humanvalue? dus in paars uitgevoerd tegen een witte achtergrond. Dat kan soms handig zijn en is gelijk een tip; mocht je aan een (nieuw) logo toe zijn en het is mogelijk, laat dan gelijk een ?diapositief?-uitvoering maken. Zo kun je altijd overal je logo, of onderdelen daarvan, plaatsen.
Een nieuw logo, een nieuwe website… Lekker zo?n frisse wind. En, vind je het Humanvalue-logo goed gelukt?