Een deel van de week werk ik, zoals je wellicht wel weet, als accountmanager voor ZEPservice. Een nieuwe online service van de nieuwe bibliotheek, speciaal voor ZZP-ers.?Aangezien ik zelf natuurlijk ook?ZZP-er ben met Humanvalue heb ik besloten je hier een kijkje in ZEPservice te geven. Hieronder deel ik weer vijf artikelen met je die ik tegenkwam via ZEPservice.

5x ZEPservice uitgelicht

1.?Een slimme contentmarketingstrategie in 5 vragen

5, 4, 3, 2, 1, contentmarketingstrategie! Door een antwoord te geven op deze vijf vragen werk je toe naar een slimme contentmarketingstrategie. Een strategie die de komende jaren aan de basis staat van alles wat jouw organisatie doet op het gebied van marketing en communicatie. Ready? Go! – Tim Daalderop

2.?Jongeren maken opmars in online winkelen

Steeds meer jongeren onder de 26 jaar weten de weg naar de webwinkel te vinden. Ten opzichte van een jaar geleden geven ze een kwart meer uit dan een jaar geleden. Daarmee zijn ze goed voor een aandeel van 17 procent. Dat blijkt uit onderzoek van betaaloplossingsbedrijf Klarna. – Anne Buis

3.?Zo maak je een goede briefing voor marktonderzoek

Een goed marktonderzoekvoorstel begint met een goede briefing. Die maakt het marketingprobleem en de context helder en zorgt er bovendien voor dat alle betrokken bij de opdrachtgever en onderzoeksbureau op dezelfde lijn zitten. Maar hoe schrijf je een goede briefing? – Durk Bosma

4. Zo denken klanten?altijd aan je bedrijf

Bedrijven maken te weinig gebruik van online marketing volgens Van Erkel. ?Met social media zie je nu hetzelfde gebeuren dat eerst met internet plaatsvond. Eerst was er geen website, toen kwam het ?oh we hebben een website en we publiceren er ??n keer per maand wat op. Nu is het tijd voor de volgende stap.? Hij schreef het boek ?Maak ze gek, hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing?. Direct een verkoopsucces, de eerste druk is binnen een maand uitverkocht en het boek staat op nummer 1 in de Managementboek top 100. De auteur geeft 7 tips om je bedrijf te laten omarmen door – potenti?le – klanten. – Aartjan van Erkel

5.?Google Inbox krijgt handige nieuwe functies

Inbox heeft nogmaals een update gekregen. De mailapp integreert hierdoor met meer applicaties en laat snel verwijderen van berichten toe. – Dorien Vervoort

Nieuwsgierig wat er nog meer te vinden is in ZEPservice? Je mag een maand lang gratis gebruikmaken van ZEPservice om de toegevoegde waarde zelf te ervaren. Inschrijven kan hier >>>