Een tijd geleden kreeg ik het boek In beeld met Pinterest, geschreven door Hélène van den Dungen. Dit boek is er een uit een serie genaamd ‘Digitale trends en tools in 60 minuten’ met titels als Bloggen als een pro in 60 minuten en Facebookmarketing in 60 minuten. Onlangs vond ik het tijd om In beeld met Pinterest eindelijk eens te lezen.

Pinterest is veel meer dan een prikbord met mooie afbeeldingen, het is ook een serieuze marketingtool. Ontdek hoe je met Pinterest aandacht kunt trekken voor je bedrijf en voor jezelf. Hélène van Dungen is een ervaren marketing- en communicatieadviseur en een fervente Pinterestgebruiker en -expert. Ze adviseert ondernemingen over dit onderwerp en geeft webinars en workshops.

Aldus de omslag van In beeld met Pinterest. Benieuwd of ik het met plezier heb gelezen en, nog belangrijker, of ik er iets van heb opgestoken? Lees dan vooral verder.

Wat je kunt verwachten van In beeld met Pinterest

Volgens de titel zou ik dit boek in 60 minuten uitlezen. Dat had inderdaad gekund als ik de tips die ik tegenkwam niet gelijk ergens wilde noteren of, nog veel vaker, wilde uitvoeren. Dat geeft gelijk weer wat voor boek je kunt verwachten. Een praktische leidraad om meer uit Pinterest te halen op zakelijk gebied. Nieuw of ervaren op Pinterest maakt niet veel uit, hoewel ik denk dat je met enige ervaring op Pinterest nog meer uit dit boek haalt. Aangezien ik zelf erg van ‘niet lullen maar poetsen’ ben, word ik erg blij van dit soort boeken. Gelijk to the point en vol met praktische tips en trucs. Kortom, ik vind het een aanrader als je in bent voor meer zichtbaarheid op Pinterest (en in het algemeen).

Titel: In beeld met Pinterest in 60 minuten
Auteur: Hélène van den Dungen
Uitgeverij: Haystack in samenwerking met Frankwatching
Prijs: € 12,50

Je kunt In beeld met Pinterest bestellen via Bol.com >>


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *